czwartek, 9 czerwca 2016

Przed Euro: Grupa A

Grupa A to jak zawsze grupa gospodarzy, którzy, cóż nie oszukujmy się, są zdecydowanymi faworytami tej grupy. Francuzi grają u siebie, będą mieć wsparcie kibiców, ich skład na papierze wygląda bardzo mocno, więc nie obstawiałbym tu niespodzianki, tym bardziej, że przeciwnicy nie są tak wymagający jak mogliby być. Warto dodać, że mimo wielu kontuzji szczególnie w bloku defensywnym oraz nie powołania przez selekcjonera Benzemy i Lacazette, Francja nadal jest według mnie jednym z głównych kandydatów do wygrania turnieju, co jest zasługą szerokiej ławki, dzięki czemu brak tych kilku nieobecnych jest mniej odczuwalny.

Szwajcaria i Rumunia według mnie będą walczyć o miejsce drugie, osobiście stawiam na Szwajcarów w ostatecznym rozrachunku, gdyż mają Xherdana Shaqiriego, który mimo iż nie przebił się ani w Bayernie, ani w Interze i wylądował w Stoke, to jednak jest zawodnikiem, który jednym przebłyskiem jest w stanie zapewnić drużynie zwycięstwo w najważniejszym momencie. Takiego piłkarza brakuje mi w Rumuni, kogoś kto w złym momencie podciągnie zespół do góry, jasne Rumuni mają bardzo wyrównany zespół, na każdej pozycji mają dobrych zawodników, lecz Helweci również, a nawet powiem, że czysto piłkarsko Szwajcaria znacznie góruje nad Rumunią, więc staiwiam jednak na Szwajcarię. która na papierze nie ma braków we właściwie żadnej formacji.

Jeśli chodzi o Albanię, to widziałem kilka meczy tej drużyny i muszę powiedzieć, że mnie nie przekonuje do siebie, jasne jak popatrzymy na wyniki do wyprzedzili w grupie eliminacyjnej Danię i Serbię, co mówi nam, że grać to oni w piłkę potrafią, jednak według mnie mieli sporo szczęścia w eliminacjach, nie prezentowali się tak dobrze jak ich wyniki pokazują, dodajmy walkower z Serbią i zarzuty kupienia meczu z Armenią, które mogą być i prawdziwie i fałszywe, dowodów nie ma. Niestety dla nich, jak dla mnie mają oni więcej szczęścia niż umiejętności czysto piłkarskich, poza tym zawodnicy z tej kadry nie są przyzwyczajeni do gry pod tak wielką presję i o tak wielką stawkę, więc sądzę, że urwą oni 1 punkt za remis z Rumunią. W związku z czym według mnie do dalszej fazy z pierwszego miejsca wyjdzie Francja, z drugiego Szwajcaria, Rumunia zajmie trzecie miejsce również z szansami na awans, a Albania zakończy Euro na fazie grupowej.
Z góry zazanczam, że są to jedynie moje subiektywne opinie.
Jutro pojawi się tekst o grupie B i C raz tekst podsumowujący mecz otwarcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz